Sunday, October 31, 2010

Kursus Pra Herbalis anjuran U-Herbs KPS

Perasmian Kursus Pra Herbalis disempurnakan oleh Yang Berbahagia Presiden KPS PJS Siti Habibah Bt Yusof.
Pengerusi Majlis - Herbalis PJS Rahim b Muntawil merangkap Setiausaha U-Herbs KPS.

Slot pertama telah disampaikan oleh Herbalis PJ Azmely b Hj Yaakob merangkap Timbalan Setiausaha U-Herbs KPS dan Setiausaha Persatuan Herbalis SeMalaysia.Dengan Slot Kecekapan Diagnos dan Ketepatan Herba.

Slot seterusnya telah disampaikan oleh Al Fadhil Herbalis PJ Us. Abd Hadi b Mohd Isa selaku Ketua U-Herbs KPS dan Timbalan Presiden Persatuan Herbalis SeMalaysia. Beliau menyampaikan Slot Herbalogi dan Asas Perawatan Berasaskan Perubatan Jawi.

Para peserta berpeluang mempraktikkan kaedah perawatan akupuntur dan secara keseluruhan para peserta menunjukkan minat yang mendalam dalam bidang perawatan dan bersemangat untuk hadir ke Kursus Pra Herbalis Siri 2 kelak.

Sekalung Tahniah dan ribuan terima kasih kepada urusetia kursus, para PJS, AJK KPS, Herbalis KPS dan Pelapis PJS KPS yang membantu dalam kelancaran kursus.

Tahniah kepada para peserta yang begitu bersemangat untuk mendalami ilmu perawatan dan semoga niat murni untuk memartabatkn Perubatan Jawi mendapat keizinan-Nya.







1 comment:

  1. Salam... Alhamdulillah... Kursus Pra Herbalis ini dapat menambahkan lagi kefahaman kami didalam ilmu perawatan perubatan jawi.. InsyAllah akan menjadi seorang Herbalis. Perjuangan akan diteruskan...Terima kasih di atas penganjuran ini.
    kami akan nantikan utk siri ke-2 dan seterusnya...

    Pls visit:http://kiaspg.blogspot.com

    ReplyDelete